"Barnvakt"

Ja ni, det blev inte så mycket barnvaktssittande idag. Började ju jobba vid 15 idag för att sen jobba hela eftermiddagen/kvällen, laga mat åt barnen och mig och få dom i säng och så. Kl 19 ringer min värdpappa och säger att dom kommer hem kl 19.30... Fan vad ovärt. Och 5 min innan han ringer har jag precis gjort färdigt en sats med pannkakssmet. Bara att ställa sig och grädda då... Visst, det är skönt att jag slapp jobba hela kvällen och natta barnen men bara för att jag skulle sitta barnvakt hade jag inte bestämt några andra planer. Fast bara för att det är Långfredag idag är alla barer och sånt stängt och ingen alkohol säljs. Känns inte ens som att det är påsk! Inget påskpynt, inget påskgodis och ingen påskMAT. Tycker någon kan skicka ett litet påskbord till mig! :D

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk era fjädrade tuppar! :D

2011-04-23 @ 21:52:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0