Saker jag saknar

Tjolahopp!
Min dag har bestått av TV, sömn, Ben & Jerry's, läxläsning, irritation, dator och tranbärsjuice. På ett ungefär haha.
Jag saknar att ha nånting annat än vitt rostbröd hemma. Nån som kan skicka en Lingongrova kanske? Hönö-kaka? Knäckebröd? Morotslimpa? Annat pålägg än chocolate spread (typ Nutella) vore också trevligt. Grevéost. En tub kaviar. Bredbar leverpastej med purjolök. Skivbar leverpastej med smörgåsgurka. Pepparsalami. Mjukost. Vanlig rökt eller kokt skinka. Nånting?! Till en början var det rena himmelriket att få ha choklad på mackan, men tro mig - man tröttnar faktiskt!

Får ge mig ut på marknaden och se om jag i alla fall kan hitta nåt annat bröd. Förstår inte ens hur A endast kan låta de äta sånt bröd? Inte bra!

Nu vill Luke att jag ska gå ut och leka med honom så jag måste kila, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anneli H

Sv: Roligt att du tyckte om pippitröjan jag stickat!



Au pair i Dublin låter spännande! Hoppas du hittar något bättre bröd och pålägg :)

2010-09-22 @ 11:44:04
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0