Loppor

Aldrig hade jag trott att det skulle vara så populärt att göra loppor! Vika, färglägga/rita, skriva 'uppdrag', leka! Förhoppningsvis så vill de leka nånting annat om ett par dagar hoho ;) Det var det hela min eftermiddag och delar av kvällen bestod av, hur har ni själv haft det? :)

Luke


Här färgläggs det för fullt


Söta små barn det där, håller verkligen tummarna för att få lägga ut oredigerade bilder på barnen i framtiden!


Loppor in the making


Gruppbild


Världens sötaste Emily & jag


Luke har också rätt svårt att vara seriös på bild! Han älskar att bli fotad.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Roligt att höra att de uppskattas, förr skrev jag änu mer personligt och sen slutade jag helt men känner att jag börjar hitta en bra balans nu ;D

2010-09-14 @ 22:50:16
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0