Just nu

Har precis tagit tummen ur röven och lagt in en massa nya låtar på min mp3! Vet inte varför jag skjutit upp det så himla länge men nu är det gjort i alla fall. Blev cirka 180 nya låtar - skönt att slippa behöva lyssna på en skiva av Jethro Tull och soundtracket från Juno om och om igen.

Just nu lyssnar jag på Freestyle - Rider omkring hahaha! :') Såklart med mina hörlurar Koss Porta Pro, bästa hörlurarna enligt mig!



Imorgon har jag sovmorgon (till 13.25 närmare bestämt ;D) då D tar barnen till skolan men jag ska ändå gå upp innan klockan nio - måste kolla på Top Model hallå?! Haha. Om vädret tillåter, och om jag orkar, tänkte jag även gå till the shopping centre. Annars får det vänta till en annan dag!
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och sen sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: R

"ta tummen ur röven" måste ändå vara det otrevligaste uttrycket vi har :P

2010-09-22 @ 23:55:32
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Haha ja men ändå används det flitigt. ;)

2010-09-23 @ 16:07:44
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0