Framme på Irland

Hej!
Jag har kommit fram och allting har gått hur bra som helst. Det jobbigaste (efter att ha sagt hej då till mamma, Malin & Benny såklart) var själva flygresan - det är inte skoj när man är sjukt förkyld...

På tal om det, så himla sött! Luke kom just upp och bah; I heard you coughing... here's something you can put on your chest to make the coughing disappear.
Så fick jag nånting Tigerbalsam-liknande och det känns liiite bättre redan nu :)

Jag och barnen har verkligen "klickat" vilket känns otroligt bra! Till en början var man lite reserverad (från båda håll) men det släppte fort och sen dess har vi tjattrat och lekt hela eftermiddagen/kvällen! Det jobbiga är när man ibland får totalt hjärnsläpp och glömmer vad nånting heter på engelska eller om man inte har nån aning om hur man ska uttrycka sig när det är nåt ord man bara inte kan.

Kommer skriva mer utförligt imorgon och även ladda upp ett par bilder men just nu är jag helt enkelt för trött. Jag sov 3 timmar inatt. Satsar på att i alla fall få 9 timmars sömn inatt!

Nej usch allting blev väldigt osammanhängande, vi hörs imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: sofie

söt blogg!

kolla in min och min kompis blogg? :)

www.fixling.blogg.se

det är värt en titt och släng in en kommentar vettja.

sesdär!

kram , från fixling

2010-09-07 @ 14:20:02
URL: http://fixling.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Usch, min engelska har bara blivit sämre, jag hade blivit tvungen att prata med teckenspråk för att bli förståd!

Åh skönt att höra att mötet med familjen gick bra! :D

Ser fram emot att se en massa bilder!

Saknar dig min pannkaka! Puss <3

2010-09-07 @ 20:09:40
Postat av: Hanna

trevligt :D

2010-09-07 @ 20:39:35
URL: http://hannazather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0