Bilder från i söndags

Här kommer lite bilder som togs i söndags när jag åkte in till Dublin för att möta upp Naoise. Inget märkvärdigt men bilder brukar uppskattas :)

Naoise


Jag som nästan aldrig kan vara seriös på bild haha


Samma kille, på samma ställe, skrev samma saker som när jag var här i mars


Vi lekte turister och tog bilder på typ allting; här har ni Trinity College och en irländsk taxi ;)


Utanför nån butik med cigarrer


Glad "turist"!


Fick Naoise att köpa den här till mig när hon var på Ikea i lördags!


Sales & Information Centre (det var där Yankee Candle Store låg förut, måste hitta vart affären har flyttat!)


Favorit i repris ♥


Starbucks som jag fortfarande inte har varit på än, fy på mig



Sen gick vi på bussen, spelade in videon i det förra inlägget och sen var minnet i kameran fullt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0