Trött!

Planerna för dagen var att jag skulle städa mitt rum och tvätta en massa kläder. Det gick ju sådär med det haha! Istället gick jag och la mig mellan 10-12.30, satt vid datorn och kollade på Masterchef Australia (älskar det programmet!). Lillflickan  börjar dessutom bli sjuk så hon har legat i soffan hela eftermiddagen och kollat på tv medans jag har diskat och suttit vid datorn, laddat upp en massa bilder på Facebook har jag gjort!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mamman kommer hem om ungefär en halvtimme så då blir det väl lite snack i köket som vanligt. :) Hon är så himla lätt att prata med och otroligt snäll! Tror inte att jag kunde hamna hos en bättre familj faktiskt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0