Skype

Vad skulle jag göra utan Skype? Så himla smidigt när man vill prata med någon och det är dessutom gratis! Gäller bara att komma ihåg att logga in haha. För er som har Skype eller vill skaffa det så kan ni lägga till mig om ni vill! anna.larsson91 är mitt användarnamn där. Jag måste dock varna er, följande sak kan nämligen inträffa... ;)

STILLBILDER!







Ah det ska bli så kul att träffa alla snart ("snart"... 2 månader!) igen! Min konstiga morbror, Anna som har flytt till New York men som också kommer hem över jul, systeryster, mamma & Sotis! Och såklart alla andra som jag hoppas på att få träffa! Ni får hojta till om ni är hemma under tiden jag är i Sverige :) Kommer ha ett minst sagt fullspäckat schema men det har jag absolut ingenting emot!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är helt säker på att jag kommer vara hemma, annars så ändrar jag att jag är det :D



Skaffade skype för inte så länge sen, men det är något fail på min cam. Den typ stänger av sig själv efter 35 sekunder, så jag startar om den hela tiden :( <3

2010-10-20 @ 13:08:39
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0