Men vad fan!

Försöker låna om mina böcker via internet (eftersom jag inte kommit iväg till biblioteket ännu och lånet går ut idag, torsdag) men tror ni det fungerar eller? Nej! När jag klickar på "renew your loans" för att komma till sidan där man loggar in och shizzle så kommer denna sidan upp istället:


"Invalid session". Well, jag har inte varit inloggad på tre veckor (sist jag lånade om hehe), men vad fan?! Ingenting händer ju när jag klickar på länken under som det står. Jag vill inte behöva betala för böckerna bara för att deras hemsida är helt buggad! Jag är dessutom säker på att jag loggade ut sist, så jag fattar inte hur det kan vara "invalid session" efter att man loggat ut. Idioter. Kan ju inte gå dit under dagen heller eftersom jag tar hand om barnen då. Får kanske fråga pappan om jag kan sluta ett par timmar tidigare så jag har tid att gå dit...

Update: Mejlade biblioteket igår efter jag skrev det där och nu är böckerna omlånade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0