Lite snabbt bara

Hej :) Tänkte bara uppdatera er lite snabbt om hur det står till för tillfället!
Jag mår faktiskt rätt bra nu. Inte helt frisk nej, men jämförelsevis med hur jag har mått de senaste dagarna så är jag on top of the world. Jag tror jag aldrig i hela mitt liv har mått så dåligt som jag gjort nu den här perioden, jag kan inte beskriva hur hemskt det var. Jag såg inget slut på det hela när febern inte gick ner, jag mådde illa konstant i ungefär 40 timmar (det är sant), när jag inte kunde äta, inte sluta gråta, inte sluta jämra mig, inte kunde sova, inte gå på toa ordentligt, inte kunde röra mig utan att huka mig över spyhinken och så vidare i all oändlighet. Grejen var den att jag inte kunde spy - dels för att det bara inte gick. Tro mig, jag försökte. Det kom inget. Och eftersom jag tar antibiotika morgon och kväll fick kunde jag inte spy då. Hade jag gjort det hade jag varit tillbaka på ruta 1 igen... Eftersom jag inte kunde äta nånting heller så blev det tusen gånger värre - att ta antibiotika på en ekande tom mage är inget jag rekommenderar.
Ringde mamma i fredags i ren panik då jag varit illamående i ungefär 16 timmar i sträck. Inte lätt att hjälpa en otroligt sjuk dotter över telefon... Senare på kvällen bestämdes det att hon skulle åka hit. Hon kunde dock inte komma hit förrän igår och stannade i ett dygn, men jag blev ändå lugnare av tanken att mamma skulle komma hit. Såklart mådde jag bra ungefär hela tiden hon var här, men ändå. Otroligt tacksam för att hon bokade första bästa flyg :)

Blev lite längre än jag tänkt det där, men tänkte ändå skriva om det bättre imorn. Nu blir det till att kolla på Forrest Gump på min nya DVD-spelare och imorgon blir det upp att jobba. Första gången sen i onsdags eftermiddag ;) God natt!
& tack för alla stöttande kommentarer jag fått, både här och på Facebook. ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej gumman.

Skönt att du mår bra igen. Du vet att det är bara att höra av dig om det är något. :D



Saknar dig

2010-10-12 @ 15:19:50
URL: http://carismatico.blogg.se/
Postat av: Mamma

hej min älskling, det var jättekul och skönt att få krama om dig och det var väl bra att mådde bättre. Dublin får vi se en annan gång. Älskar dig kram mamma.

2010-10-12 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0