Feber

Kan inte påstå att jag mår så mycket bättre :(
Strax innan 6-tiden idag fick jag världens feberfrossa, började storböla för att allt kändes så jäkla hopplöst, mamman kom innanför dörren - "Anna, are you okay? You look like shit!" - försöker få tag i deras husläkare, inget svar, hämtar termometern - 39,2 graders feber. Mycket för att vara jag som annars ligger på 36-36,5 vanligtvis. Fick nåt febernedsättande, la mig ner i soffan och kände mig miserabel, somnade en timme, tar tempen igen när jag vaknar och nu är jag i alla fall nere i 38,3.
Om febern inte har gått ner till imorn och om jag fortfarande mår skit så tar Derek (pappan) mig till doktorn. Men det är vid såna här tillfällen man vill hem till mamma...

Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair på Irland

Oj :S Stackars dej, hoppas det blir bättre snart, låter verkligen förjävligt :/

2010-10-06 @ 23:34:54
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tänker på dig och drick nu mycket så att du inte dricker för lite, febern tar mycket vätska och det är lätt att få huvudvärk när febern sätter in. Jag längtar efter att få ta hand om dig jag finns i dina tankar och låt nu mamman och pappan ta hand om dig. Jag älskar dig från mamma

2010-10-07 @ 08:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0