Bad kidney infection

Fick hembesök av läkaren idag vid 2-tiden, mitt i en ruskig feberfrossa... Fick beskriva var jag hade ont och så (sidan av magen/bak på ryggen) och han anade att det var njurarna som krånglade (kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade en urinvägsinfektion förut?). Fick kissa på en sticka, han tog tempen och det visade sig att jag har "a really bad kidney infection". No shit, Sherlock. Fick en spruta - ve och fasa, ni som känner mig bra vet vilken sjuk fobi jag har för sprutor! - som skulle hjälpa mot febern och den huggande smärtan i sidan. Fick även ett recept för antibiotika så jag har precis påbörjat en kur. Just nu mår jag hyfsat bra om man jämför med tidigare men jag är otroligt matt, trött och hungrig. Åt inte på hela dan till för en halvtimme sen. Typ två tuggor spagetti och tre tuggor kyckling och sen mådde jag illa igen. Spydde tidigare idag precis innan läkaren kom, men det var nog på grund av febern som har legat på 38,5-39,7 större delar av dagen.
Derek har tagit hand om ungarna hela dagen och han ska även ta dom till skolan imorn, men jag måste hämta ungarna på eftermiddagen. Han måste nämligen till sjukhuset på grund av sina njurar. Ironi.

Kommentarer
Postat av: Mamma

vilken tur att du har en så fin familj, som tar hand om dig och bryr sig om dig. Thank you...Älskar dig Mamman hemma i Sveriget

2010-10-07 @ 21:28:17
Postat av: R

usch! stackare! krya på dig!!!

2010-10-07 @ 22:04:01
Postat av: R

usch! stackare! krya på dig!!!

2010-10-07 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0