Visitor

Hej! :)
Sen i söndags kväll har jag haft en inneboende i mitt rum. En annan au pair som jag träffat några gånger, men tyvärr så fick hon problem med sin värdfamilj. Eller mamman snarare. Hon jobbade inte bara som au pair, utan som städerska av hela huset och trädgårdsarbetare också. Så hon var tvungen att lämna familjen och får nu bo hos mig i några dagar tills hon hittar en familj eller nån annan att bo hos. Därav en av anledningarna till dålig uppdatering!
Vi kom nyss in efter en timmes promenad ute i den friska luften. Det är inte mer än 3-4 grader nu om kvällarna men det var trevligt med en promenad! Vi gick till shoppingcentret och tillbaka och nu ligger vi här på våra madrasser och är osociala ;)
Jag & Sylwia för några helger sedan


Kommentarer
Postat av: Mamma

Går det bra för din familj att hon bor där? Kul att ni ställer upp för varandra. Kram Mamma

2010-11-10 @ 10:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0