National leprechaun museum

Söndag 31 oktober

Jag & Marika, som inte är speciellt förtjusta i museum, beslöt oss för att besöka National leprechaun museum. Vi har flertalet gånger gått förbi skyltar med vart museet ligger och i brist på annat att göra gick vi dit. Jag trodde man skulle få se en massa olika sorters leprechauns med jämförelser hur dom såg ut 'från början' jämfört med idag. Man fick inte se en leprechaun alls haha! Förutom en smurf. Jag fattade inte riktigt vad syftet med museet var ens? Så mycket klokare blev vi inte i alla fall. ;)












Fika på Eddie Rockets



Kommentarer
Postat av: tjofftjoff

Hejsan! Halkade in på din blogg (du hade kommenterat någonstans), såg att du är på Irland vilket jag också är :D så jag har kikat runt lite på din blogg, kul!! :) måste bara få fråga vad den där chokladiga saken är för nåt?! :D haha. jag gillar också Eddie Rockets :D

2011-03-12 @ 15:30:40
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0