Lite roligt

Jag önskar mig en hel pyjamas med fötter från Penneys. Kram mamma.
Malin önskar sig något Irländskt / Malin
Benny önskar sig en stek-termometer digital / Benny

Haha, nog drog jag på smilbanden allt när jag läste den här kommentaren. :') Vart köper man en digital stektermometer förresten?! Hjälp? Specifiera gärna "något irländskt" också. Annars kommer jag hem med en flaska whiskey hoho.

& R, visst kan jag köpa choklad! Vill du att jag ska vänta och chansa till jag är på flygplatsen (visst borde dom alltid sälja den där nu med?)? Eller ska jag gå till Carroll's eller Dunnes Stores och kolla vad det kostar där? :)


Kommentarer
Postat av: R

tack snälla :D

det gör du helt som du vill - om det känns enklare att köpa den på carrolls så att du kan lägga den i resväskan så gör det :) men om resväskan blir full är det helt ok att chansa på flygplatsen.



sammanfattningsvis:

oroa dig inte för priset - gör det som blir enklast för dig :)



(jag hade tänkt 3pkt orginal om det är ok?)



jag är redan skittrött på att köpa julklappar, du får välja något själv när vi träffas. sorry, för överraskningar får du vända dig till andra ;)

2010-11-04 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0