Lite blandat

Ah, internet har varit så segt nu på kvällen! Tar flera minuter för vissa sidor att ladda. I alla fall, jag hade en rolig helg i Dublin! :) Var som sagt med 4 andra au pair-tjejer, vi övernattade på hostel, gick ut på kvällen och såg alla galna Halloween-utklädnader, dansade och drack! Blev dock ingen nattklubb på grund av åldersgränsen, kul att dom skriver nånting helt annat på deras hemsida liksom (y) På söndagen var det bara jag & Marika som blev kvar i Dublin hela dagen och vi gick på National Leprechaun Museum, haha! Ska skriva ett inlägg om det + det andra.

Idag hade jag sovmorgon till 13:25 eftersom pappan skulle till sjukhuset och erbjöd sig att ta barnen till skolan. Jag föredrar ändå att gå upp (även fast det är skönt att sova ut ibland) men jag sover alltid på tok för länge, trots att jag ställer klockan. Sov till halv tolv idag, fy. Kommer alltså inte kunna sova nu men jag ska påbörja bok nummer två i Sagan om Isfolket. Började läsa första boken i söndags kväll och blev färdig med den idag på eftermiddagen. Man läser böckerna i en rasande fart kan jag lova, och jag som bara har dom fem första här! Buhu. Imorgon eller i övermorgon efter att jag lämnat barnen i skolan blir det lite shopping. Jag är i behov av nya kläder! Har samma saker hela tiden och eftersom jag inte har så mycket kläder måste jag tvätta skitofta. Prio ett är en lite varmare jacka, byxor, lite vanliga tröjor och ett par bekväma skor. Får se vad jag hittar.
Nej, nu ska jag lägga mig och läsa! Hörs imorn, god natt.

Kommentarer
Postat av: Mmma

Hoppas att du hittar något som du vill ha, Saknar dig. Kram mamma

2010-11-03 @ 08:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0