Jag fryser!

Grejen man har på skrivbordet som visar hur vädret är just nu säger att det är -8 grader utomhus. Och att det ska snöa imorgon, på tisdag och på onsdag. Jag hoppas att det inte stämmer! Det har för övrigt snöat nu i helgen (bilder kommer) men inne i the city centre har allting blivit till is på marken = halt. Jag har inga vinterskor heller, kul. Blir till att hitta nånting i veckan! Ska blogga mer om helgen när jag inte är så förbannat trött haha. Nu ska jag kika på ett par avsnitt av Kyle XY och sen sova! Det är skitkallt i mitt rum trots att elementet är på det högsta man kan ha så jag hoppas att jag får upp lite värme så jag kan sova inatt...

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha, men jag måste ju skriva att det är du som är fotograf, så ingen tror något annat :P haha

Ja jag har inte vågat mej ut än, men måste ut snart ändå, usch, palla -5 grader!? (enligt yr.no) haha :P ORKA allså!!

2010-11-29 @ 12:48:47
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: R

väntar med spänning på ett litet mail ;)

2010-11-30 @ 01:05:31
Postat av: Mamma

Här är det kallare och hur mycket snö som helst.

Kram Mamma.

Ps.Mormor ligger kvar på sjukhuset så vi får se hur det blir till jul.Ds

2010-11-30 @ 10:07:02
Postat av: emmelist

fan -8 e ju ingenting mot våra -25 :D

2010-11-30 @ 10:31:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hehe ja då förstår jag att du fryser. kanske inte finns så mkt vinterkläder att köpa där heller? :(

2010-11-30 @ 13:26:58
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0