How the Grinch stole christmas

Idag har varit en väldigt lugn dag! Barnen var inte alltför jobbiga på morgonen, dagen flöt på med TV-tittande, dator, en massa prat, god lunch (älska kyckling!), läxläsningen gick fort utan nåt bråk och sedan såg vi på How the Grinch stole christmas! Barnen hade inte sett filmen förut men betyget från deras sida var väl "okej". Själv så tycker jag den är skitbra och rolig, haha! Passade på att köpa den på DVD i söndags för endast €3,99 (nedsatt från €16,99) så jag slog till när den var så billig. Köpte även ett par andra filmer som jag kan visa er imorn! :) Efter filmen hade klockan redan hunnit bli 5 och det var för min del dags att diska och för barnens del att ta sin dusch. En lugn dag med andra ord!
Juste, pappan började jobba igår! Han har inte jobbat en enda dag sen dagen jag kom hit haha ;) Men det innebär ju dock att det är slut för min del att få lite lediga timmar här och där. Sad times. Tror dock att han brukar ha en ledig dag i veckan men jag har ingen aning hur det kommer se ut nu eftersom han varit hemma från jobbet i två månader. Återstår att se! Å andra sidan så innebär 5 fulla dagar €120... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0