Helgen

Hej! :)
Min helg spenderades som sagt i Dublin med Marika. Övernattade på ett hostel som jag bott på förut men denna gången var det sjukt fail. Aja, där sover man inte nån mer gång i alla fall! I lördags åkte vi på en River Liffey Cruise, spanade in det nyöppnade Forever 21 i Jervis Shopping Centre, kollade in alla juldekorationer och hade en utekväll på Fitzsimons och Sinnotts Bar. Igår strosade vi mest runt men Marika hade även ett möte med en familj. Ska inte säga mer än så om det för tillfället. ;) Mat på Mc Donald's och fika på O'Briens har vi också hunnit med, och en misslyckad jakt inne på Penneys efter julfåglar. Tänkte skriva separata inlägg om helgen så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur var Forever 21?

En affär man kan fynda mycket i hoppas jag.=)



Hittade dn blogg när jag googlade om Irland förresten,kikar in här emellanåt!=)



Hälsningar

Matilda

2010-11-16 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0