Det är över nu

Marika har bestämt sig för att lämna Irland. Inget beslut som jag direkt uppskattar... Vi har haft så otroligt roligt tillsammans och jag kommer sakna henne otroligt mycket! Ikväll var sista gången vi sågs här på Irland. Jobbigt att säga hej då. Jag visste att den här dagen skulle komma till slut men jag hade inte räknat med den nu redan i december. Det är definitivt inte sista gången vi ses men vem vet när vi ses nästa gång? Om några månader? Om ett år? Två år? Hennes planer är att åka till USA och jag vet själv inte riktigt hur mitt kommande år ser ut. Det kan med andra ord dröja ett bra tag innan vi ses igen... I söndags när vi var på Eddie Rockets började låten Don't stop believin' av Journey spelas. Då kom tårarna för oss båda... Så jäkla jobbigt det var att sitta där, på en restaurang dessutom, och låta tårarna rinna. Idag blev inte så himla mycket bättre. Efter besöket på McDonald's följde jag med henne till busshållsplatsen och redan på vägen dit började jag böla. Jag hatar att säga hej då! Speciellt när man inte vet när man kommer ses igen. Jag vet i alla fall att jag har hittat en vän för livet. ♥ & förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi kan ses igen!

Bilder från i söndags:






Bilder från ikväll:



Kommentarer
Postat av: emmi

Hej!

Anmäl dig i Helgens blogg hos mig.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/helgens-blogg-tavling.html#comment



Om du inte gillar reklam ursäktar jag mig & du får ha en trevlig helg! :)

2010-12-18 @ 14:56:20
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0