Tack, mamma ♥

Mamma mailade en massa bilder till mig hemifrån, lite julstämning sådär. :') Fick mig dock att längta hem otroligt mycket just nu men det dröjer bara 2½ vecka så är jag hemma ett tag igen! I alla fall, bilderna: brukar ni också spraya snö på era fönster? Alltså köpa "snö på burk"? Så att fönstrena ser snöiga ut. Aah, svårt att förklara. Måste dock säga att det blir mycket bättre när jag gör det, mamma. ;) Vad hände med tejpen liksom?












Hur mysigt och hemtrevligt ser inte det där ut att vara? ♥ Den näst sista bilden är på pälsbollen Sotis och bilden på akvariet fick vara med bara för att det är så random. Haha.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den sista bilden är på vårt nya tillskott i akvariet - en snigel som äter alger! En snigel ska vara långsam - det kan man inte kalla den här sorten, sniglar sig fram i raketfart.....

JKram Mamma Vi ses snart och du Mormor är på väg hem.

2010-12-02 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0