Snölykta

Var ute ett tag med barnen idag i snön. Tanken var att vi skulle bygga en liten snögubbe men temperaturen låg precis på fel sida om 0-sträcket. Ingen kramsnö här inte med andra ord. Jag övertalade istället barnen att hjälpa mig göra en snölykta (dom visste inte vad det var. Inte Anne heller och hon var överförtjust när jag visade henne bilden! Ljusen hade nämligen hunnit släckas innan hon kom hem. Iaaaallafall....) vilket var lite lättare! Snö"bollarna" ser så missbildade ut för att vi verkligen tvingade snön att hålla ihop haha.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh nu blev jag också sugen på att göra en snölykta! Hittills idag har jag byggt en snögubbe och en snöhund, men nu vill jag ju ut igen haha :P



SV: Kolla senaste uppdateringar på dublinbus.ie, det ändras typ hela tiden så jag orkar inte ens försöka ta mig någonstans med buss faktiskt. En kompis kommer hit imorgon (om flygen går...) och jag tänker nog ta tåg in till stan och stanna där på hostel eller nåt haha. Orkar inte stå och vänta på en buss som inte kommre igen.

2010-12-02 @ 16:42:38
URL: http://everydaysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0