Skojar dom eller?

Huntstown Primary School closed today, Friday 10th for Health & Safety reasons. Our school grounds are covered in dangerous ice. School reopens Monday.

Okej om det är värsta snöovädret. Okej om vägarna är väldigt isiga och svårframkomliga. Men att skolgården är isig? VAD I HELVETE?! Är rektorn och lärarna väldigt skoltrötta eller? Känns som att dom hittar på minsta lilla ursäkt för att få stänga den där jävla skolan. Vaknade redan på fel sida och jag kan ju säga att det där inte hjälpte ett endaste dugg. Den här veckan har bara varit allmänt påfrestande med jobbiga ungar, ett jobbigt besked, jag kan inte tvätta, det krånglade som fan med online-incheckningen, jag har sovit dåligt... Och nu måste jag ta hand om ungarna hela dagen. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0