Retarded

Det här landet är ju helt jävla efterblivet.

SCHOOL CLOSED. NO SCHOOL TODAY WEDNESDAY 1ST. I WILL TEXT YOU WITH FURTHER INFORMATION LATER TODAY.

Låt mig visa er några bilder från "the present weather conditions" och "the weather situation".




En halv centimeter snö. Det var mer snö på marken i måndags (då skolan var öppen). Det blir ju allt vanligare med snö här så när fan ska dom lära sig liksom. Anledningen till att jag är så bitter är för att jag nu måste jobba 10 timmar istället för 5. Oh, JOY!

Update: Huntstown Primary School will remain closed due to the bad weather until next Monday, Dec. 6th. Any change to this decision, you will be contacted by text.

Kommentarer
Postat av: sofia

Det har även med skolans uppvärmningssystem att göra skulle jag tro.. jag minns att några skolor i Belfast till exempel fick problem med värmerören etc så det var svinkallt, därför fick de inte ha skolorna öppna. Ja och sen blir det ju svinhalt, vågar knappt tänka mig hur det är att göra i halka utan vinterdäck när det är läskigt MED vinterdäck! Men jag förstår att du är lite småbitter, haha. Part of the job ;)

2010-12-01 @ 10:54:54
URL: http://thepurplescene.blogspot.com
Postat av: Maaaaaarika

I know how you feel :) Kommer jobba fran da barnen vaknar till lagger sig imorgon :P Jobbigt lage!!

2010-12-01 @ 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0