Huvudvärk

Åkte in till Dublin igår på dagen för lite julshopping med Marika! Blev sedan ett besök på en julmarknad och sen gick vi (jag, Marika, Ewa och 2 tyska tjejer) till en pub för ett par drinkar. Tanken var att jag skulle åka hem vid 9-10 tiden på kvällen för att sedan få en god natts sömn. Det gick ju sådär med det haha! När klockan var 11 var det bara Ewa & jag kvar och istället för att ta vår sista buss som går halv tolv beslöt vi oss för att fortsätta festandet och ta en nattbuss hem istället. Det visade sig ju senare att ingen nattbuss gick. Kul. När klockan var 4 på morgonen tänkte vi ta in på hotell eller hostel men nej, då är allting fullbokat haha! Vi försöker då få tag i en taxi vilket är nästintill omöjligt eftersom ingen har haft möjlighet att ta nattbussen hem och sen när vi väl får tag i en så vill ingen köra oss till Blanchardstown på grund av dom dåliga vägarna. Vad i helvete? Vi lyckades i alla fall få tag i en taxi efter ett tag och klockan 5 imorse kom vi hem till mig. Händelserik natt minst sagt. ;) Idag har man ju sovit en aning för länge och vaknat med en huvudvärk som heter duga men jag hade otroligt roligt!
Marika

Sen lunch på Eddie Rockets. M fifty med pommes!

Julmarknad nånstans i Dublin







Fler bilder än så blev det inte! Man tänker inte alltid på att ha kameran framme hela tiden när man har roligt och är upptagen med annat. Nu väntar jag bara på att middagen ska bli färdig så jag kan kolla på ett par avsnitt av Kyle XY innan jag går och lägger mig igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0