Första december

86 dagar sedan jag flyttade hit
17 dagar kvar till jag åker hem i tre veckor
23 dagar kvar till julafton

Känner dock noll julstämning i det här huset - inget julpynt what so ever finns uppe. Ingen adventsljusstakar, julgardiner, adventskalendrar, apelsiner med nejlikor, bak av pepparkakor, lussebullar och julgodis, julstjärnor i fönstret; allting som hör julen till. Den här julen kommer bli väldigt annorlunda fast jag åker hem till Sverige. Jag hoppas verkligen att min mormor börjar må bättre snart, hur fel kommer det inte kännas att inte fira jul där i år igen? Bara att hålla tummarna antar jag...

Kommentarer
Postat av: Maaaaaarika

Kollade nyss in forsta avsnittet pa julkalendern, nice allsa, den var ju bra haha :) Typ forsta julkalendern pa ar som jag tkr ar bra! vard att se!

Funderar pa att kopa mej en julkalender med choklad i, kan vara skoj :P Vi lyssnade pa julmusik ikvall , at pepparkakor o sag snon falla, haha, sa visst kande jag lite julstamning allt ;) JULEN AR HAR!! HAHHAHA

2010-12-01 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0